eric_b wrote:Yeah, I know a few that get to play with B-2's everydaywindchimp wrote: (and yes, there are Knob-heads in Knob Noster)
They break-em, we fix-em...
Moderators: rickenbrother, ajish4
eric_b wrote:Yeah, I know a few that get to play with B-2's everydaywindchimp wrote: (and yes, there are Knob-heads in Knob Noster)
It's a lot flatter that Ohio... and fewer trees...jps wrote:I don't get to Kansas much, or ever!
Van mij zou het nog wel even mogen wachten want ik heb eerst een andere Rick op het oog. En hopelijk gaan ze voor die tijd terug naar een '73er hals ofzo.kiramdear wrote: (Eventjes, Bert. Zij komt zo, hoop ik.)
I must be in wrong section, I can't read anything all of a sudden!berth wrote:Van mij zou het nog wel even mogen wachten want ik heb eerst een andere Rick op het oog. En hopelijk gaan ze voor die tijd terug naar een '73er hals ofzo.kiramdear wrote: (Eventjes, Bert. Zij komt zo, hoop ik.)
Wat leuk voor je. Ik hoop dat lukt wel.berth wrote:Van mij zou het nog wel even mogen wachten want ik heb eerst een andere Rick op het oog. En hopelijk gaan ze voor die tijd terug naar een '73er hals ofzo.kiramdear wrote: (Eventjes, Bert. Zij komt zo, hoop ik.)
Bert is kindly indulging my poor attempt to use Dutch. Don't worry, you're not missing anything vitaljps wrote: I must be in wrong section, I can't read anything all of a sudden!
"Plautdietsch: Mennonite Low German"? Dang, Jim, where did you come up with that?jimk wrote:Oba ekj kaun jie faust vestone. Ekj wundre mie, op jie kaun mien Neddasassisch vestone.
JimK
Lache pas la patate!JakeK wrote:J'aime Rickenbacker guitarres. Je suis 18 ans.
Don't ask me, I talk like a first grader. But I understood it.cjj wrote:Hey, deze dagen it' s vrij gemakkelijk om een vreemde taal te spreken. Gebruik enkel een Webvertaler!
Now, the question is, how correct was that???